Retourbeleid
Ik heb mijn tickets niet ontvangen. Wat nu? Dan zou je deze binnen 1,5 uur moeten ontvangen. Het zou kunnen dat de e-mail met de tickets in je spam of junkmail terecht is gekomen. Kan je de tickets hier ook niet vinden? Mail dan naar tickets@onganse.nl.
Let op!? Wacht niet te lang! Heb je tickets besteld, houd dan de bovenstaande levertijd in de gaten. Zijn de tickets niet binnen, neem dan direct contact met ons op.
Als je korter dan 3 dagen voor het evenement contact met ons opneemt, kunnen wij je niet beloven dat we genoeg tijd hebben om de tickets alsnog bij je te krijgen. Daarnaast scheelt het een hoop stress als je er op tijd bij bent!
Mijn plannen zijn gewijzigd. Kan ik mijn tickets terugkrijgen of ruilen?
We kunnen geen tickets ruilen of terugbetaling aanbieden tenzij een evenement is afgelast of verschoven. Je kunt jouw tickets wel verkopen aan een andere feestganger.
Kan ik mijn tickets annuleren?
Het is in principe niet mogelijk om gekochte tickets te annuleren, tenzij:
- Een evenement wordt afgelast of verschoven (als je het ticket hebt gekocht voor het evenement verschoven werd). In dit geval heb je een mail ontvangen met instructies over hoe je jouw ticket kan annuleren.